Presentkort på Bokia

Igår va jag iväg och hämtade mitt bokpaket från Adlibris. Men innan jag begav mig hemifrån hittade jag ett presentkort på 350 kr som jag haft liggande i en väska jag inte använt på länge. Så hem kommer jag med TVÅ bokpaket.

På Bokia har de ju "köp 4 pocket, betala för 3". Alltså blev det 8 böcker.



Sofi Oksanen, Baby Jane
Vet inte om jag hört så mycket om just denna boken. Mer om Stalins kossor och Utrensning som ju ska vara jättebra, enligt förstå-sig-på-arna.

Alexander McCall Smih, Kärlek, vänskap och choklad
Andra boken om Isabel Dalhousie. (Jag höll på att skriva Kärlek, oliver och timjan men det är ju en kokbok det av Anna och Fanny Bergenström.)

Mons Kallentof, Midvinterblod, Sommardöden och Höstoffer
Sjukt snygga omslag. Nyaste boken Våroffer som ännu inte kommit på pocket är ju som en tavla.

Jonas Jonasson, Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann
Lite som Paasilinna har jag fått för mig. Kan va nåt.

Harlan Coben, Släpp inte taget
Har järmförts med Linwood Barclay vars om Utan ett ord jag gillade när vi läste i bokcirkeln  i våras.

Douglas Adams, Liftarens guide till galaxen
Dags att läsa denna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0