från A till Ö

En bok om dagen skrev en från A till Ö över sin helg. Jag gör detsamma.

Ansökningar har jag skickat väg idag. Till ett antal jobb jag är intresserad av.
Bokbloggat har jag gjort.
Citronmassageolja masserade jag Daniel med i fredags. Och mer blir det ikväll.
Diskmaskinen har jobbat hårt i helgen.
En fantastisk skön helg. Fan att den snart är slut.
Fru björks öden och äventyr har jag läst ut idag.
Gosstunder hinner man med en del på helgerna. 
Hemma är bäst.
Iskallt är det ute.
Johnossi lyssnade jag på i fredags på Nöjesfabriken. Jättebra!
Katterna fick lyxmat igår.
Lussebullete är jättegott.
Mörker och blåbärsris började jag läsa idag
Nystan är kul att lekan med tycker både Mozart och Sally.
Ont i öronen fick jag på konserten.
Paj med köttfärs i ugnen nu.
Q, nej min helg har nog varit helt q-lös.
Raggsockorna blev färdigstickade.
Solareturen besökte jag efter jobbet i fredags och köpte ett gäng böcker för totalt 20 kr.
Tvårätters middag blev det igår. Lax och getostkrustader och helstekt fläskkarré med canelligratäng.
Utomhus har jag inte varit så mycket.
Vinterskor skulle jag köpt idag. Men vi kom aldrig iväg.
Willys var vi på igår och handlade.
X Puss och kram!
Ytterkläder behöver man varma nu.
Zzzzz! Jag kom inte upp förrän till lunch igår.
Året håller på att ta slut. Jag får lite panik över det.
Äppelglögg med rom har jag gjort nu ikväll. Den gav värme till kropp och själ.
Öl blev det lite igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0