2011

Förutom att jag ska äta mindre sötsaker och börja träna och allt sånt där, så har jag en del mål med läsningen för 2011.


1. Läsa fler böcker än jag köper. Just nu har jag 62 olästa böcker i hyllan. Det gör inget ifall denna hög krymper lite grann.


2. Läsa fler nobelpristagare. Förra året blev det två. Dubbelt upp borde jag fixa detta året, alltså fyra. Jag har två sådan olästa i hyllan.


3. Fortsätta min läsa-ut-utmaning. Alltså läsa ut de böcker jag har i hyllan som någon gång är påbörjade. Men där har jag ju redan kommit en bra bit på vägen. Bara fyra kvar.


4. Läsa alla böcker ifrån våran IRL-bokcirkel. Det gjorde jag 2010 också, men förr om åren har jag varit lite dålig på det.


5. Njuta!

Kommentarer
Postat av: Paula

Bra löften:D

2011-01-10 @ 10:44:07
URL: http://Bokisan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0