Bäst 2010
1. Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg
2. Ormens väg på hälleberget av Torgny Lindgren
3. Harry Potter och halvblodsprinsen av J. K. Rowling och de andra böckerna i serien också. Men halvblodsprinsen gillade jag mest.
4. Skynda kom och se av Lotta Lundberg
5. Patient 67 av Dennis Lehane
6. Dödergök av Katarina Wennstam
7. En riktig våldtäktsman av Katarina Wennstam
8. Svek av Karin Alvtegen
9. Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren
10. Ett land i gryningen av Dennis Lehane
2. Ormens väg på hälleberget av Torgny Lindgren
3. Harry Potter och halvblodsprinsen av J. K. Rowling och de andra böckerna i serien också. Men halvblodsprinsen gillade jag mest.
4. Skynda kom och se av Lotta Lundberg
5. Patient 67 av Dennis Lehane
6. Dödergök av Katarina Wennstam
7. En riktig våldtäktsman av Katarina Wennstam
8. Svek av Karin Alvtegen
9. Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren
10. Ett land i gryningen av Dennis Lehane
Kommentarer
Trackback