Blind lydnad

av Will Lavender. Utläst 110609.

Bokcirkelsboken denna månad. Eller månad och månad. Vi har blivit lite dåliga på att få till en träff per månad. Bokcirkelsboken just nu. Upplägget är detta. Några studenter börjar en ny kurs på universitetet. De får i uppgift att hitta en försvunnen kvinna som kommer att dö om sex veckor ifall hon inte blir funnen. De får ledtrådar av läraren. Men det visar sig att det hela är konstigt. Fallet påminner om ett liknande fall i verkligheten och mystiska saker händer. En bok jag borde gilla. Men nej den engagerar mig inte. Jag bryr mig inte om ifall kvinnan blir hittad eller inte. Ifall det är på riktigt eller inte. Ifall de blir lurade eller inte. Det är tre huvudpersoner i boken, en tjej och två killar. Mer än så minns jag inte om dem. De blir aldrig levande i boken.
Men som vanligt kommer det att bli kul att träffa bokcirkeln och höra vad de tyckte om boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0