Vårlik

av Mons Kallentoft. Utläst 110530.


Fyra årstider - fyra böcker. Nej, det har visst kommit en femte bok i serien. Och jag är väldigt sugen på att läsa den nu på en gång. Men jag är också lite besatt av att äga alla böcker i pocketformat, så jag kommer att vänta.
Men den fjärden boken nu då. Vårlik. Supersnyggt omslag, igen. Jag gillar att de döda pratar, igen. Malin Fors dricker tequila, nej faktiskt inte. Men hon har anledning till det för saker händer i hennes familj. Och det är just det jag gillar med hela serien. Själva berättelsen om Malin Fors, hennes familj, älskare, alkolism och hennes besatthet i fallet Maria Murvall. Men själva deckarhistorian i Vårlik är inte särskilt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0