Beställning på Adlibris

Jag är med i en bokcirkel och den boken vi ska läsa över sommaren är Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert.

                                                      


Det blev en beställning på Adlibris och några fler böcker får följa med hem till mig.

GILBERT, ELIZABETH: LYCKAN, KÄRLEKEN & MENINGEN MED LIVET
Bokcirkelboken alltså

LEHANE, DENNIS: EN DRINK FÖRE KRIGET
Jag har läst ett par av Lehanes fristående böcker som jag gillat skarpt. Denna är den första i en serie böcker om polisparet Kenzie-Gennaro.

GERHARDSEN, CARIN: PEPPARKAKSHUSET
Den första boken i Hammarbyserien. Var "tvungen" att köpa den.

GERHARDSEN, CARIN: MAMMA, PAPPA, BARN
Den andra boken i Hammarbyserien. Denna va på rea, 3 för 99kr. Och eftersom jag köpte denna så fick jag ju köpa den första också.

THEORIN, JOHAN: NATTFÅK
Skumtimmen är den första i hans årstidsserie. Den va ganska bra. Hoppas mycket på denna.

LARSSON, ÅSA: DET BLOD SOM SPILLTS
Solstorm är den första som jag egentligen inte alls gillade. Men jag ska göra ett försök med andra boken  i serien för jag har hört så himla mycket bra om dem.

EVANS, JUSTIN: EN MÖRKRÄDD POJKE
3 för 99kr.

OHLSSON, KRISTINA: ASKUNGAR
3 för 99kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0