Norwegian wood

av Haruki Murakami. Utläst 101214.

Jag har länge varit intresserad av att läsa något av den omtalade Haruki Murakami. Och när En bokcikel för alla ska köra facebook-cirkel om denna bok vill jag vara med. Jag har hört att denna ska vara helt fantastisk. Och gillar man inte boken, ja då behöver man inte läsa något annat av Murakami heller.
Och jag blev så besviken. Jag fattar inte vad det är som alla snackar om? Vad är det som är så bra?
Det ska bli intressant att cirkla om den på söndag och höra vad fler tycker.

Och filmatiseringen av boken hade visst premiär i Japan för bara några dagar sedan.



Kommentarer
Postat av: BokMamma

Jag kom inte ens igenom Norwegian Wood, så kan inte annat än hålla med dig. Vad är så speciellt med den boken?

2010-12-19 @ 12:54:23
URL: http://bokmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0