Julenkät

Hur många och vilka böcker fick du i julklapp i år?
Jag fick en bok. Blondie av Brigitta Andersson.

I min familj har vi vuxna ett julklappslotteri. Vi köper en klapp för 100 kr. Min sambo fick i detta lotteriet dessa två "böcker" som egentligen är askar. Jag blev väldigt glad för hans klapp. 



Vilka böcker gav du bort i julklapp?

Jag gav bort två böcker till min sambos brorson. Vi letar konstiga bilar av Ulf Nilsson och Sarah Sheppard.
Och Vift, vift! Vad är det? av Linda Frid och Pernilla Lonhagen
   


Hade du skrivit en önskelista?
Nej

Fick du/eller gav du bort någon läsplatta?

Nej

Skickar du julkort?

Jag gör ju egna kort och annat papperspyssel. Men mina kort fanns till försäljning på min sambos pappas jobb. Och jag fick inte tillbaka korten som blev över förrän det var för sent att skicka julkort. Så det blev bara att jag sickade iväg ett enda (till mamma och pappa).

Vilken är den sämsta julklappen du fått någonsin? (behöver ej vara bokrelaterad)

Äh, vet inte...

Vilken är den bästa bok du läst i år?

Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg
 
Vilken bok ser du mest fram emot under 2011?
John Ajvide Lindqvists Lilla stjärna som jag väntar ska komma i pocket och hans nya bok Låt de gamla drömmarna dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0