Eclipse ikväll



Ikväll ska jag och sambon på Eclipse. Det är alltså den tredje filmen som bygger på den tredje boken i Twilightserien. "Ljudet av ditt hjärta" heter boken på svenska. Dessutom kom ju "Bree Tanners andra liv" nyss ut på svenska. Den är en del av Eclips-storyn men ifrån en annan persons(vampyrs) perspektiv.
Jag köpte de tre första böckerna i serien på bokrean i år. Undrade ju va alla snackade om liksom. Trodde inte att jag skulle bli så fast som jag blev. För jag hade sett de två första filmerna innan -Twilight och New Moon och tyckt att de var ganska bra, men inget märkvärdigt. Men böckerna blev jag som sagt helt förälskad i. Den fjärde boken "Så länge vi båda andas" gillade jag bäst. Den gick jag och köpte till fullpris så fort jag läst ut de tre första. Jag är inte riktigt som alla tonåringar som är förälskade i Edward-karaktären. Utan det jag gillar mest är hela vampyrgrejen. Jag vill också bli vampyr!

 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag köpte dem också på rean, och trodde inte heller att jag skulle bli såå förtjust i dem som jag blev. Fast jag tycker hon skulle valt varulven ;)

2010-07-01 @ 16:38:25
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0