Trevligt bokbyte

Enligt O ordnade ett trevligt bokbyte. Jag bytte till mig dessa böcker.

Christine Falkenland Vinterträdgården

Kajsa Ingemarsson Små citroner gula och På det fjärde ska det ske
Mamma gillar hennes böcker. Därför har jag hållt mig borta ifrån den tills nu. Jag och mamma har inte samma boksmak.

Lena Sundström Känns det fint att finnas en dag till
Denna har jag börjat läsa lite grann. För mig är detta inte en bok att läsa från pärm till pärm utan lite i taget.

Mohammed Hanif Mangon som sprängdes
Snyggt gult omslag.



Jag har fortfarande sju titlar kvar som jag gärna skänker bort.

Kommentarer
Postat av: enligt O

Avundsjuk på Sundströms bok! Tycker väldigt mycket om det hon skriver, men den här har jag inte läst.

2010-07-27 @ 20:02:05
URL: http://www.enligto.se
Postat av: enligt O

Har förresten lagt ut tre nya böcker, så vi kör väl på så länge det finns böcker kvar!

2010-07-27 @ 20:03:49
URL: http://www.enligto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0