Det va synd om mig

Kunde inte låta bli att kika in på Myrorna lite igår. Det regnade så hemskt och mina skor va trasiga. Så det va liksom synd om mig och därför fick jag köpa några böcker.
(Det mest logiska vore förståss att köpa mig ett par nya skor.)
Sen så var det ju begagnade böcker och gjorde därmed inget större hål i plånboken.

Jonas Gardell Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter
Me like Jonas Gardell. Denna har jag inte läst.

Harry Martinsson Nässlorna blomma
En del av mitt försöka-att kanske-läsa-några-fler-Nobelprisförfattare-projekt.
Fint bokomslag.

Stephen King Jurtjyrkogården
Har inte riktigt vetat vart jag ska börja bland alla hans böcker. En bokcirkel för alla gav mig bra förslag.
Jag har faktiskt sett filmatiseringen av denna. Fast inte slutet av nån anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0