Cherry!

Bokmamma har gett mig en award. Tack, va gulligt!

För awarden gäller följande:

1. Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
2. Kopiera prismärket till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.


De författarna som jag har läst flest böcker av är inte de som jag gillar mest. Och tvärtom. Konstigt egentligen.
Svårt att säga mina tre stösta favoriter men dessa tre gäller för i dag.

Jonas Gardell - Frestelsernas berg

Hjalmar Söderberg - Den allvarsamma leken

John Ajvide Lindqvist - Hanteringen av odöda



Jag skickar awarden till följande bloggare

Skaparstigen - När ska du börja sy kläder i min storlek?

Knitarina - Som mycket pedagogiskt förklarar hur man stickar sockor.

Ellison - Som jag fick ett trevligt paket ifrån.

Some are the melody - Som scrappar fina kort och inspirerade mig till att faktiskt bege mig till gymmet i veckan.

Enligt O - som hittar på roliga ACB-frågor


Kommentarer
Postat av: enligt O

Tack snälla Anna! Den allvarsamma leken är en av mina favoritböcker också, Jonas Gardell en favorit men jag gillar komikertrilogin bäst. Ajvide Lindqvist tycker jag också om, men just den här har jag inte läst. Ska göra det. Tack igen och ha en bra helg!

2010-11-19 @ 19:51:24
URL: http://www.enligto.se
Postat av: Skaparstigen

Snällt! Så glad jag blir! Lovar att säga till när jag kommit igång med vuxensömnad.



Jag gottar mig åt awarden, men väljer att inte skicka vidare om det är ok. Fick den för ett tag sedan och redovisade den då. Vi ses ikväll!

2010-11-22 @ 12:41:14
URL: http://skaparstigen.blogspot.com/
Postat av: Knitarina

Tackar, tackar och kul med en icke stickrelaterad utmaning!

Svar på bloggen kommer inom kort.

2010-11-23 @ 15:47:15
URL: http://knitarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0