Ängelns lek

av Carlos Ruiz Zafón. Utläst 101023.

Jag hade väldigt höga förväntningar på denna bok. Och det är aldrig bra. Zafóns första bok om Barcelona Vindens skugga va en riktig pärla. Och Ängelns lek börjar jättebra men efter halva boken är det bara för mystiskt och för rörigt tycker jag. Jag är inte helt säker på hur allt hängde ihop nu när jag läst ut den. En sak som jag gillar med boken är att De bortglömda böckerna gravkammare återkommer i denna bok och till viss del även personerna.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ängelns lek står hemma i bokhyllan men har inte vågat öppna den än, pga att Vindens Skugga var en så fantastisk bok så är förhoppningarna på denna så stor liksom dig.. Vill inte besviken.



Ska bli kul att klura ut ett trevligt paket åt dig!

Ska försöka lägga ut lite om vad jag gillar och vilka böcker jag är sugna på så kanske det blir lite lättare?!



Ellinor / som är din Pocket och Påhitt-vän!

2010-10-24 @ 13:20:51
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0