Kul utmaning

Bokcirkeln i P1 har jag aldrig lyssnat på men ju alltid tänkt att det ska jag göra någon gång. Men alla gamla avsnitt finns ju för nerladdning på hemsidan. Den boken som jag helst av allt vill läsa bland de gamla är Blonde av Joyce Carol Oates. Och nu när Johanna K på Bokhora tänker köra, så hänger jag också på.
Men jag har inte fått tag i boken än. Kollade en bokaffär i stan när jag bytte buss idag. Får hinna med den andra bokhandlaren imorgon. Hoppas att jag hittar den så jag hinner läsa första delen till 19/1.

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor/ellison

Skoj! Hoppas du får tag i boken. Jag läste den i höstas i en tegelstensutmaning och det är en helt fantastisk bok!

2011-01-12 @ 10:44:31
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Diana

Jättebra bok! Om den av någon anledning inte finns någonstans får du gärna låna mitt ex :)

2011-01-21 @ 17:56:41
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0